Każdy, kto próbował pozbyć się szkodliwego nawyku, wie jakie to trudne. Zbudowanie nowego, dobrego nawyku wydaje się być równie wymagające. Ale czy naprawdę tak jest? A może po prostu do tej pory robiliśmy to źle?

Decyzję o zmianie nawyku zwykle podejmujemy w przypływie motywacji. Może to być postanowieniem noworocznym lub zdarzeniem, jak na przykład przekroczenie 100kg na wadze. Schemat jest ten sam: w wyniku motywacji pojawia się decyzja, a potem działanie, które zwykle kończy się porażką.

A może zamiast od razu przystępować do działania, spróbujemy ustalić jakąś strategię? Posiadanie jakiejkolwiek strategii ma większą szansę na powodzenie niż działanie bez planu.

Pobierz darmowy PDF

Jak zbudować nawyk


Mind Hacker

Mind Hacker

Cześć! Mam na imię Bartek i lubię testować na sobie różne koncepcje, uczyć się nowych umiejętności i dzielić się swoimi pomysłami. Na moim blogu, kanale i w social mediach znajdziesz sporo praktycznej i ciekawej wiedzy, którą możesz wykorzystać by aktywować 100% mocy swojego mózgu.

View all posts

Add comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mind Hacker

Mind Hacker

Cześć! Mam na imię Bartek i lubię testować na sobie różne koncepcje, uczyć się nowych umiejętności i dzielić się swoimi pomysłami. Na moim blogu, kanale i w social mediach znajdziesz sporo praktycznej i ciekawej wiedzy, którą możesz wykorzystać by aktywować 100% mocy swojego mózgu.